Profhilo behandling nr 2

OBS: aldersgrenes 20 år på alle injeksjonsbehandliner

Profhilo behandling nr2

Anbefales to behandlinger med 4 ukers mellomrom, hvor totalpris blir 6900 Kr.

Profhilo representerer det nyeste innen injiserbar anti-age-behandling basert på hyaluronsyre. Det som skiller Profhilo fra andre fillere og skin-boostere er dens unike evne til ikke bare å tilføre fuktighet og volum, men også forbedre hudens overflate og gjenopprette tapt underhudsfett. Ved å stimulere hudens egenproduksjon av hyaluronsyre, kollagen og elastin, oppnås en naturlig oppstrammende effekt. Produktet er også fri for syntetiske ingredienser som BDDE, som vanligvis finnes i andre fillere.

Behandlingen utføres typisk i to steg med 3-4 ukers mellomrom og injiseres i 10 punkter, spredende seg deretter selv ut i vevet. Effekten av behandlingen er progressiv, med gradvise resultater. Profhilo kan også benyttes på områder som hals, dekolletasje, hender og armer. Etter den første grunnbehandlingen anbefales en vedlikeholdsbehandling hver 6. måned.

Behandlingen kan utføres alene eller i kombinasjon med andre fillerbehandlinger og kjemiske peelinger. Et aktivt hjemmeprogram med kremer anbefales for å optimalisere hudstrukturen din.

Vanlige bivirkninger inkluderer mild rødme, hevelse, ømhet og blåmerker, som vanligvis avtar innen 1-2 dager. Mer alvorlige bivirkninger som infeksjon, allergiske reaksjoner og nekrose er sjeldne.

Man bør unngå trening i 48-72 timer etter behandlingen for å minimere risikoen for økt hevelse. Profhilo-behandling kan utføres selv om man har fått filler/skinbooster i samme område tidligere, men dette bør alltid diskuteres med behandleren. Personer under 20 år, gravide og ammende, samt områder med sår eller infeksjon, bør ikke behandles med Profhilo.

Mange opplever umiddelbare resultater etter første behandling, med endelige resultater synlige rundt en måned etter den andre behandlingen. Profhilo kan benyttes på ulike områder, men ytterligere informasjon kan gis ved kontakt.

I henhold til lover og forskrifter om markedsføring av kosmetiske inngrep, er vi dessverre ikke i stand til å vise før- og etterbilder.